/*Added By Sana - FLEXI TILES FIX START - DON'T REMOVE*/


Retourneren


Vol trots kunnen wij u vertellen dat wij dit jaar ISO 22000 gecertificeerd zijn. Samen met ons team en onze leveranciers doen wij er dagelijks alles aan om de kwaliteit van onze producten te kunnen garanderen.

LEES HIERONDER ALLES OVER ONZE RETOURPROCEDURE.

Hoe retourneer ik een artikel? 
Wilt u artikelen retourneren, dan kunt u dit op twee manieren bij ons melden; telefonisch of door middel van een e-mail naar kwaliteitsdienst@versalert.nl

Heeft u het verkeerde of teveel artikelen besteld? 
Dan vragen wij u rekening te houden met het volgende:

Algemeen:
  • Bestelartikelen mogen nooit retour worden genomen.
  • Retouren zonder bon mogen onze chauffeurs niet mee retour nemen.

Betreft het een dagvers product:
  • Een retour van een dagverse product (vers vlees, verse kip/kalkoen, verse AGF producten, dagverse maaltijden) dient binnen 24 uur na levering bij ons gemeld te worden.
  • In principe mogen wij dagverse producten niet retour nemen om de voedselveiligheid te borgen. Incidenteel nemen wij enkel iets retour mits het product in de originele staat aan ons aangeboden wordt (gekoeld, verpakking onbeschadigd, onbeschreven) uitsluitend met retourbon.

Betreft het een diepvries of vers product:
  • Meldt uw retour binnen 3 dagen na de levering.
  • In principe mogen wij verse producten niet retour nemen om de voedselveiligheid te borgen. Incidenteel nemen wij enkel iets retour mits het product in de originele staat aan ons aangeboden wordt (gekoeld, verpakking onbeschadigd, onbeschreven) uitsluitend met retourbon.

Betreft het kruidenierswaren of verpakkingsmaterialen:
  • Meldt uw retour binnen 3 dagen na de levering.
  • Droge kruidenierswaren of verpakkingsmaterialen kunnen incidenteel en in overleg geretourneerd worden. De verpakking moet onbeschadigd en onbeschreven zijn.

Heeft u een kwaliteitsklacht
Als u niet tevreden bent met een product, of wanneer een product niet in orde is, dan kunt u contact opnemen met onze Kwaliteitsdienst. Graag ontvangen wij een foto van het product en de bijgeleverde verpakking voorzien van stickers met THT datum, lotnummer of batchnummer. Zij bespreken een passende oplossing met u, zodat u zo snel mogelijk een vervangend product in huis heeft.


Aan het laden
Aan het laden